Fri som en fågel

ÄNTLIGEN ligger den bakom mig! Tentan som har legat som ett stort svart moln ovanför mig i en hel månad och förmörkat min vardag. Inte var den så hemsk som jag hade förväntat mig heller. Hoppas bara att jag klarade den nu också!

Nu är jag så lycklig! Synd bara att jag inte fick chansen att uppleva denna lycka under jullovet. Som ni kanske har märkt har jag haft en paus från bloggandet under lovet, ja faktiskt från allt datoranvändande. Inte har jag sett särskilt mycket på tv heller.

Mitt dåliga samvete prioriterar bort allt oviktigt här i livet när tentan stundar. Det enda som är viktigare än att plugga (vilket jag inte gjort särskilt mycket), är kvalitetstid med nära och kära. Och det har jag verkligen lagt tid på det här lovet! Helt underbart att bara få vara med dem man tycker om.. Rubriken känner ni nog igen från Rasmus På Luffen - sista morgonen hemma gick den på tv. Jag såg den för första gången tillsammans med syskonen, samtidigt som mamma förhörde mig. Tänk ändå vad bra jag haft det!

Idag efter tentan har jag varit ute på en lång promenad med hunden. Självklart hade jag med mig min allra finaste julklapp - en systemkamera. ÅH vad jag älskar min kamera! Det blir så fina bilder, och allt JAG behöver göra är att rikta kameran och trycka på knappen. Håller förstås på att lära mig ställa in den på olika sätt också, men än så länge funkar automatläget perfekt ;)

Ska väl berätta lite utvalda godsaker från lovet, men det kommer senare. Den som väntar på något gott, ni vet :)


Två av dagens kalla vinterbilder


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att tentan är avklarad!Nu får du njuta av några lediga dagar.

2010-01-12 @ 21:15:42
Postat av: Mormor Ulla

Hej!

Så bra att det svarta molnet har försvunnit. Njut nu av klarblå himmel. Du brukar ju fixa det mesta och så blir det nog den här gången också.

Jo, du det blir fina bilder med nyingen. Hoppas på flera.

Kram.

2010-01-13 @ 16:26:38
Postat av: Sofie

Mormor <- Hej! Jag ska verkligen njuta :) Ja visst blir de bra! Självklart kommer mer bilder ;)

Hoppas du också njuter av livet!! Många kramar till dig

2010-01-14 @ 12:15:14
URL: http://ofiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0