Diagnos: hyperaktiv

Iförrgår var vi ute på gården för att rida, precis som vi brukar göra på onsdagarna. Var lite spänd för om Jennifer skulle bete sig som förra gången eller vara sitt vanliga snälla jag. 

Som tur var hade S longerat henne dagen innan. J hade varit helt tokig och galopperat runt i en halvtimme utan att S hade fått stopp på henne! Så det var helt klart för mycket energi som orsakade hennes hopp och skutt rakt upp i luften lite närsomhelst under ridpasset. Nu var hon istället from som ett lamm - och superfin att rida. Härligt!

L:s syster M var med oss ut på gården också och fick provrida Caxe. Jennifer tordes hon inte rida, undra varför? ;) Det var iaf superkul, och jag hade med mig kameran för att få lite bildbevis på alla fina katter. Och så för att ni ska få se fina hästen som jag rider :) Här kommer det!


Gissa varför jag trivs här? ;) Jag, Caxe och en gosig katt
 

Finaste pållen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0