Upp och ner

Det händer så mycket hela tiden, jag vet inte vilket ben jag ska stå på och humöret pendlar lika snabbt som vädret. Tror att det är de långa dagarna i skolan som ställer till det för mig, att jag aldrig hinner varva ned och samla tankarna. Och om jag bara får igen tentan (ja helst godkänd också) skulle det mesta kännas lättare..

Länge sedan jag skrev här nu igen, kanske borde berätta att vi hade besök förra helgen, inte bara av pappa som planerat, utan även äldsta lillasystern, som totalt överraskade mig. Så något plugg blev det inte under helgen, men däremot lyckades vi tillsammans handla färdigt alla julklappar, och det är faktiskt inte illa pinkat!

Tobias och pappa ägnade sig dock enbart åt att skruva i Bmw:n. De tog ut den gamla motorn och satte i den nya, som T i princip har byggt själv. Med en massa fler hästkrafter såklart, och en stor turbo. Jag fattar inte hur han lyckas med sånt där, duktig är han iaf! :) Vi såg i varje fall inte mycket av dem under helgen...

Uppsala är i varje fall otroligt vacker i sin vintervita snöskrud. Vem var det som sa att vintrarna var dåliga här?! Jag älskar det hur som helst! Tappar nästan andan när jag ser vita träd mot månljuset. Vill bara föreviga allt jag ser, men törs inte ta ut fina kameran i 16 minusgrader, då luften är så pass fuktig här (har hört något om kondensbildning inuti kameran när man kommer in..). Nåja, hoppas jag kan ha kvar bilderna i minnet iaf :)


Fotografi från Uppsala, januari 2010


Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du får en skön och avkopplande helg! Vi ska till Umeå imorgon för att köpa julklappar och så ska vi äta julbord i Dalkarlså. Sköt om dej så ses vi snart!Kram

PS det var jättefina handskar jag fick. Tack:)

2010-12-03 @ 20:01:24
Postat av: Sofie

Inger -> Den har varit bra hittills, imorrn blire julkonsert på LO :) Blev det några julklappar? :) Skönt att vi ses snart!!! :D Varsågod, de var så lite ;) Kramar

2010-12-04 @ 22:44:08
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0