Härliga jullov!

Kände mig ju lite opepp ett tag på att jullovet mest skulle bestå av plugg, men nu när jag väl är här känns det lite bättre :) Helgen har varit väldigt lugn och skön hittills, samtidigt som jag lyckats bocka av en hel del grejor från min "Att göra"-lista.

Det bästa var nog ändå igår när jag och T gick på stan, vi handlade sista julklappen och passade på att shoppa lite nya kläder inför jul och nyår. Jag hittade en fantastisk klänning som det blir premiär med på nyårsafton. Den är såå fin, I love it!!

Idag har jag tagit tag i att sortera upp lite grejor som samlats på hög under terminen. Fick faktiskt ett antal pärmar till övers i slutändan, så det känns bra att inte behöva köpa nya på ett tag! Nu håller älskling på att slå in hans sista julklappar, efter att jag hunnit göra mina helt färdiga :)

Som vanligt när det är vinter och helg har vinterstudion stått på i bakgrunden hela dagen. MYS! Sen hade vi sån otrolig tur att det gick att tvätta imorse, brukar inte gå att göra det på söndagmorgnar av någon anledning.. men nu är alla kläder redo att packas!

Ikväll ska jag försöka hinna färdigt med att renskriva några föreläsningar jag ligger efter med. Skulle vara skönt att få det bortgjort innan jag åker hem, så jag kan släppa tanken på dem.. För på tisdag åker jag HEM! :D


Jag tittar på tv hemma hos mamma och pappa, förra julen..


Kommentarer
Postat av: Linnea

om ni åker förbi umeå något är ni välkomna på fika :)

2010-12-19 @ 19:46:24
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

På nyår så är vi bortresta, vi ska fira tillsammans med Filips syster i stugan hans föräldrar har 5 mil söder om sundsvall. När åker ni uppåt/hemåt?

2010-12-20 @ 12:54:33
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0