Adventsmys

Känns så skönt att jag faktiskt har lyckats ta mig tid att fixa i ordning lägenheten i veckan. Som sig bör, då vi ju har hamnat i julmånaden december. Mysigt!

Upptäckte att vårt julpynt enbart bestod i två tomtar och en ljusstake, men det hjälpte faktiskt ändå. Julgardinerna och julduken gjorde sitt till såklart! När älskling kom hem hade jag gjort middag och tänt alla ljus i hela lägenheten. Han måste ha fått julstämning, för senare på kvällen fixade han så att vi kunde baka pepparkakor!

Det bästa var att dom blev superdupergoda!! Om än inte supersnygga, och bara i två former (gris och stjärna). Med glögg och varm choklad. Mums. Och att jag sen fick höra en något skamsen pojkvän berätta att han faktiskt smakat ädelost på pepparkaka i affären och FAKTISKT tyckt om det! Han har alltså dumförklarat mig i fyra år för att jag gillar det, och svurit på att han ALDRIG skulle får för sig att smaka.

Han är för lustig ibland, min käre sambo, som är så duktig på att göra mig tokig - både på bra och mindre bra sätt :p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0