Tillbaka till verkligheten

Så var vi tillbaka i Uppsala igen efter ett härligt påsklov!

Verkligheten är dock mindre rolig och innebär att jag måste börja plugga inför den stundande statistik- och epidemiologitentan. Fick iaf tillbaka den gamla tentan idag och det såg väl ut som väntat, en bra bit ovanför godkäntgränsen iaf ;)

En sämre nyhet är att jag saknar mottagning på mobilen sedan igårkväll. Både jag & Tobias blev utan i Gävle, men hans kom tillbaka efter vi varit i Uppsala ett tag. Min är fortfarande puts väck. Så jag kan såklart inte ringa kundtjänsten. Har dessutom glömt lösenordet till tre:s hemsida, och det är så klurigt påhittat att lösenordet då skickas till mobilen. Jättesmart när mobilen inte kan ta emot sms. Nåja, får väl låna T:s mobil när han kommer hem..

Tror hunden fick en chock när han kom från kyla och massor med snö till värme och barmark. Vi tränade lite sök på promenaden och han blev helt slut på direkt. Annat var det i fjällen när han sprang i mil framför skotrarna. Då orkade han hur mycket som helst ju!

Bilder från lovet kommer senare, då jag har laddat över fotona från kamera och rensat en massa ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

anmäl dig gärna till outfit tävlingen på min blogg :)

2010-04-12 @ 18:49:33
URL: http://tildaselskog.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis till tentaresultatet! :) Var riktigt kul att ni kikade förbi här på vägen ner! :) Kram

2010-04-12 @ 19:35:56
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Inger

Grattis till tentan! Skönt;) Ja, jag tyckte det var konstigt att du aldrig svarar på mobilen. Började tro att du tappat den i toan eller nåt.

2010-04-12 @ 20:19:53
Postat av: Sofie

Linnea <- Tack så mycket! Det var så kul att hälsa på :) Kram



Inger <- Tack!! Haha, nä det är inte mitt fel denna gång.. Hoppas det löser sig snart.

2010-04-13 @ 12:48:02
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0