Morgonstund

har guld i mund brukar man väl säga? Jag antar att det betyder något bra iaf ;) 

Lördagsmorgonen började med ett leende. Vaknade halv sju och gick på toa. Hörde ett tassande utanför dörren och antog att det var hunden. När jag gick ut ser jag istället världens sötaste älskling, helt nyvaken med håret åt alla håll. Vart tog du vägen? frågade han. Jag ville ju gosa med dig.. 

Så vi gick isäng igen och bara myste, pratade och halvslumrade tills klockan var efter åtta. Gick upp och kokade gröt och sen följde jag & Pox med husse ut. Han skulle nämligen iväg på nån motortävling, fråga mig inte vad det var :p Så han och kompisen A stack iväg och jag gick på prommis

Det är otroooligt fint väder ute idag! Precis som det har varit i flera veckor. Solen lyser från en molnfri himmel, så varmt att min klädsel kändes för vintrig - jeans & t-shirt. En sån här dag kan man inte vara annat än lycklig!

Ärligt talat är jag förvånad över mig själv, att jag fortfarande är på så fruktansvärt bra humör. Det är så mycket just nu som skulle kunna få mig nere. Mycket dåliga saker som händer, och så tentan som är på måndag - var är ångesten? Dessutom är det den veckan i månaden nu också, då jag brukar vara en riktig surkärring. Men nä, jag är en solstråle istället! :) 

Haha, nu ska jag inte fundera så mycket mer, utan ta och dammsuga lite istället. Vi kanske får middagsgäster ikväll nämligen. Nån annan städning behövs inte ens - jag är väldigt duktig just nu! ;) Därefter blir det plugg för hela slanten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0