Hemmaplugg

Vi har som sagt inläsningsdag inför tentan idag. Vännerna skulle träffas på skolan halv fyra men min planering för dagen gick lite i stöpet. Lyckades somna när jag pluggade som bäst (?) och väcktes av att bästvännen ringde.

Missade lunchen med råge, och efter 1,5 timme i telefon så var klockan nästan fyra och försent att äta. Blev en macka istället (har jag glömt att säga att mitt första bakade bröd blev suuuupergott?!) plus youghurt med hallonsylt. Mums!

Nu ska jag strax ut med vovven, han har dock inte sagt ett pip än så jag antar att han inte är alltför nödig :p Agilityn igår gick väl hyfsat, Epoxy var grym som vanligt och vi var sämst. Det är ju pinsamt hur dålig man är på att föra honom! Särskilt när det syns så väl att han kan och inte vi :p Nån potential verkar de iaf se i oss för vi fick frågan om vi inte ville börja träna för att tävla i ett fyrmannalag.

Tävla? VA?! Inte riktigt något som vi har tänkt oss, agilityn håller vi mest på med för att Epoxy älskar det. Men man vet aldrig, T sa att vi nog kunde tänka oss att träna med dem iaf och se vart det leder. Eller så sa han det bara för att vara snäll, jag vet inte :p

kamerafronten ser det dock dystert ut, de hade skrivit ut fel pris på hemsidan :( Nu måste jag kanske vänta till julafton ändå, och önska mig bidrag till kameran i julklapp. Den är ju inte gratis tyvärr.

I'm OUT!




ps. är så glad att du ringde, hoppas jag kunde vara till nån hjälp eventuellt ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi har en Nikon D40 med ett objektiv som går från 18-55 och ett annat objektiv som är från 55-200... D40:n tror jag inte säljs längre, men D60:n är typ samma fast lite mer pixlar...

2009-09-18 @ 17:56:28
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0