090909

Idag fyller fina A år, vännerna skulle äta middag på Tzatziki - den där grekiska restaurangen vid Fyrisån som vi åt på då T:s faster var här. Jag bestämde mig dock för att vara tråkig och stanna hemma ikväll. Känner att jag måste hushålla med både tid och pengar om jag ska klara denna höst. Med tanke på att tentan närmar sig med stormsteg, samtidigt som vi planerar Sångboksmiddagen till samma helg.

Så jag blir hemma och lagar älgbiffar med hemma-potatis och egen svampsås, som en duktig hemmafru ;) Och pluggar så klart. Antalet virus vi ska kunna beskriva är inte nådigt!

Sen så har jag fått höra att min fadder har hoppat av, och börjat på läkare istället. Jag vet inte alls hur jag ska klara mig utan, tror jag ska prova att skriva en kontaktannons och maila ut åt treorna. Hoppas att någon vill vara så snäll och ta hand om mig, och ge mig gamla tentor så klart.

Ikväll blir det Idol igen, ni som missade programmet igår ska få en snabb review: Jon var bäst! :D


Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag missar ALLTID idol! Har träningar dom kvällarna :(

2009-09-10 @ 12:22:24
Postat av: Linnea

Håller helt klart med att Jon är bäst hittills! Allt bra nere i Uppsala? Här växer magen så det knakar :) Börjar bli riktigt tjock :P hehe. Kram

2009-09-11 @ 19:02:43
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0