Typiskt

Just nu ser mina vardagar rätt likadana ut. Tänkte därför ge er en inblick i hur min typiska dag ser ut!


6:30   Vaknar av att älskling pussar mig hejdå innan han åker på jobbet. Somnar om.
7:00
   Mobilens alarm går igång, jag snoozar.
7:30   Masar mig ur sängen, klär på mig, ger hunden mat och fixar fika.
8:00   Ser Nyheterna
8:10   Går ut med hunden
8:50   Lämnar hunden, borstar tänderna och cyklar till skolan.

9:15-12:00
  Föreläsningar på SVA, Patologen
12:00-12:50
  Lunch, cyklar hem till hunden, går ut med honom, äter matlåda, cyklar tillbaka.
13:00- ca 15:00/16:00
 Laborationer, ibland stannar jag på utskottsmöte.

15:30
  Kommer hem, kollar posten, ut med hunden, lagar mat och diskar.
16:30  T kommer hem från jobbet, vi äter mat och ser tv. Kollar mail osv vid datorn.
19:00  Hundträning - löprunda, cykeltur, agility, lydnad eller spår.
20:00  Pluggar
21:00  Ser Desperate el Grey's om det går, annars fortsätter plugget.
22:00  T går isäng, jag fortsätter plugga eller surfar runt på Internet.
23:00  Borstar tänderna och går i säng!


                                        

                        Är fasta rutiner bra eller dåligt, vad tycker ni? ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lillasyster

du sover lite sent tycker jag ;)

2009-10-07 @ 11:53:18
Postat av: Sofie

lillasyster <- Menar du att jag sover länge på morgonen eller att jag går isäng för sent? Ifall du menar det senare så kan jag säga att jag brukade gå och lägga mig samtidigt som Tobias jämt förut men då var jag så fruktansvärt trött hela dagarna. Insåg att jag sov för många timmar - nu när jag sover åtta timmar så känner jag mig mycket piggare!

2009-10-07 @ 12:31:06
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: ;)

Ja jag menade att du lägger dig försent på kvällarna men ja, alla är olika, räcker nog med max 8 timmar för dig. Jag fungerar inte om jag sover försent, men jag vaknar ju tidigare än dig också, och är dålig på att äta frukost. Du har iaf bättre vanor än mig, inget nytt va ;)

2009-10-07 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0