Just for now

Har precis kommit hem från tentaskrivningen, nu får jag andas ut. Tills imorrn då immunologin börjar. Tenta igen nästa måndag. Tar det aldrig slut?!

Jag har dränkt mig själv i parasiter den senaste veckan, de senaste dagarna har jag inte gjort något annat faktiskt. Eller ja, jag var på födelsedagsfika hos L i måndags, fast de blev ju förstås prat om plugget där med :p Är svårt att tänka på annat faktiskt!

Ikväll ska vi iaf åka ut på gården och rida. Var alltför länge sen sist, då L hade feber en hel vecka innan det värsta tentaplugget började. Därefter har jag en massa fix att pyssla med. Måste städa och handla innan T:s lillebror kommer på söndag, han ska stanna hos oss i hela i tre veckor! Det blir spännande :)

Sen ska jag & moster pyssla med min maskeraddräkt i helgen. Innan dess måste jag ha inhandlat allt som behövs. Skulle ha köpt fler pärmar också och ordnat med alla skolpapper så jag får ordning där. Nu ligger allt i en hög i min garderob.. Har inte heller hunnit skicka iväg alla papper till försäkringsbolaget angående Epoxys allergi. Till sist så måste jag nog börja läsa på immunologin på en gång så jag hinner lära mig allt. Puh!

Ljuspunkten just nu är att vi ska se nya Twilightfilmen, New Moon, på lördag. Jag längtar! Lyckades få bra platser också dessutom. Synd bara att inte syrran kunde komma hit :(

Nej, om man skulle ta och göra ett ryck kanske...?

Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken tur att du har ett sånt bra flyt i din organisationsförmåga. Kommer du ihåg när du började på gymnasiet hur tufft det var då att få till bra rutiner för allt? Nu är du rutinerad:) Det är inte heller hälsofarligt att ha mycket på programmet så länge du inte stryker de där roliga punkterna. Det finns ju både positiv och negativ stress!

2009-11-18 @ 15:57:37
Postat av: Kickan

jag vill bara spy på regn och regn. Snön är hjärtligt välkommen här i mitt liv ;P Sant, och så är det så mörkt. Blir aldrig riktigt ljust..



Hah, givet ;D MoDo Für Allez!

2009-11-18 @ 19:14:48
URL: http://xsvanberg.blogg.se/
Postat av: Robban

Jag tänkte att du kunde kolla in denna länk:

Postat av: Ida A

haha.. Vilken frän pappa du har och vilken hjälte du är!! ;)

2009-11-18 @ 21:25:19
URL: http://www.luckylad.se
Postat av: Gina

Haha ja tänk vad underbart när det blir så där, "plötsligt händer det" liksom :P

2009-11-19 @ 15:58:22
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas det gick bra på tentan!

2009-11-19 @ 17:22:14
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Inger <- Haha, jaså så har jag inte ens tänkt. Kanhända att jag har fått pli på plugget nu ;) Du har helt rätt i att man aldrig ska sluta göra dedär sakerna som man tycker är roligast. Då går man nog under tillslut.. Man orkar helt enkelt mer när man fått ny energi av roligheter!

2009-11-19 @ 23:42:22
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ida <- Haha, du jag håller med, han är inte nån särskilt vanlig pappa ;) Dedär med att bli kallad hjälte händer ju inte var dag, så det värmer verkligen!!



2009-11-19 @ 23:44:44
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0