TACK!

Snälle far min kommenterade mitt förra inlägg med att ge mig denna länk:

http://www.tackfilm.se/?id=1258571645419RA99

Tänk ändå vad mycket det hjälper att få stöd från någon när det går tungt.
Tänk ändå vad föräldrar är bra att ha (särskilt när man inte bor hos dem längre :p)
Tänk ändå vad små saker kan förändra mycket.

Mitt humör gick igårkväll från depp till topp på fem minuter. Fick en energiboost och dansade mig framåt. Energin fanns fortfarande kvar idag. Hade världens jobbigaste förmiddag, med tre timmars immunologi i 170 km/h ungefär. Men jag kämpade, hade grym teknik på anteckningarna och överglänste kamraterna bredvid - denna gång fick de tjuvkika på vad jag skrev. Cyklade hem med ett leende på läpparna.

Ikväll har vi STORhandlat. Varit på Butterick's och letat grejor till maskeraden. Städade köksskåpen när vi kom hem. Fyllde upp alla burkar med torrvaror. Diskade. Tobias smittades av min energi och städade resten av lägenheten. Vi har bytt trasiga lampor. Gått ut med en massa grejor till återvinningen. Vädrat sängkläder. Vattnat blommor. Tillochmed hunnit läsa i Immunologiboken (jag alltså). Skrivit många långa kommentarer i kursutvärderingen. Samt sett ett riktigt roligt avsnitt av den nya serien på 4:an, Glee.  

precis fick vi veta att T:s lillebror kommer imorrn och inte på söndag som sagts innan.
Tänk ändå att vi har hunnit med allt vi skulle hinna.

TACK pappa, för att du stöttar och är stolt över mig, det betyder verkligen massor!


Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0