Bara depp

Alla mina farhågor besannades idag. Tentan gick SÅ dåligt. Den var oerhört stor, lång, svår och helt annorlunda än föregående tentor. Alldeles för lite tid hade vi till detta enorma test - bara fyra timmar. BMB-tentan innan jul var mindre, den fick vi hela sex timmar till!

Jag som längtade tills denna dag skulle vara över. Nu önskar jag att jag hade några dagar till. Hoppades kunna slappna av i helgen för att ta nya tag innan nästa delkurs, kanske bli av med lite av stressen. Nu måste jag fortsätta plugga...

Mest av allt är jag besviken på mig själv. Besviken att jag inte lyckats plugga tillräckligt. Besviken för att jag inte lyckades planera tiden ordentligt - sista halvtimmen hade jag fyra sidor kvar att svara på, varav två sexpoängsfrågor (största möjliga). SÅ besviken är jag att jag mest troligt kommer behöva göra om denna tenta, dagen innan muntliga tentan, dagen efter lovet. Mitt påsklov är förstört - men det värsta är att detta kommer gå ut över nästa del i kursen.

JAG VILL INTE HAMNA EFTER!  ;(


Kommentarer
Postat av: Inger

Nej nu gäller det att ta nya tag. Efter regn kommer solsken heter det ju. Det ska gå:)Skickar en stor kram!!

2009-03-20 @ 22:57:35
Postat av: dessan

Du ska se att de kommer gå bra!!! Livet är som en brustablett - det löser sig Prodi!!

Läs min blogg förresten, du har blivit utmanad :)

2009-03-23 @ 12:14:36
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0