Hettan

Ja vad gör man när man jobbar delad tur eller kväll? Ja jag ligger iaf ute på filten i solen all ledig tid och löser korsord och läser. Twilight-boken tog tyvärr slut på en gång. Råkade ligga vaken till fem på morgonen och läsa ut den. Mindre än ett dygn tog det alltså. Så kan det gå! Nu måste jag bara ha resten av serien..

Idag har jag till och med legat på badstranden, för första gången i sommar. Vattnet var tillräckligt varmt för att jag & syster kunde doppa oss, men inte mycket mer än så. Ungarna badade sig såklart less ändå ;) Epoxy också (som vanligt). Han hänger med lillebror och hans bandkompis och badar flera gånger om dagen. Kompisen som förresten verkat flytta in här - tror de är femte natten han sover här nu? Hur som helst är jag väldigt rödbrun just nu...

Farmor är hemma från semestern nu. Hon hade fått höra om min inventering av hennes blommor. Hon var väldigt fascinerad över det höga antalet, och förklarade att hon faktiskt är medveten om att det är smått galet. Men jag fick iaf en present för att jag vattnat dem allihopa så hon tog nog inte illa upp ;) Tack för de jättefina muggarna!!

Nu har älskling (förhoppningsvis) blivit färdig med Saaben! Fick bilder på mailen som jag bara måste visa. För han har verkligen varit duktig och kämpat på med den där bilen. Jag är så stolt över dig, baby!


SAAB:n som den såg ut när T köpte den...


SAAB:n efter lite jobb


Hur den ser ut idag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt, det tar lång tid men sedan blir man så nöjd att man lyckats göra det själv! Vår nissan är också klar nu :) Så nu crusar vi rint i stan med den på helgena :) Hoppas vi ses på lördag på Lappis :) kram

2009-06-28 @ 09:47:39
Postat av: Ida A

Saaben blev ju skitfin! :)

2009-06-28 @ 19:54:44
URL: http://www.luckylad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0