En sorts midsommar

Ja nu börjar midsommarhelgen gå mot sitt slut. Har som sagt jobbat hela helgen, och lika bra är väl det. Har varit hur lugnt som helst, så skönt. Bra med pengar dessutom. Har haft gott om tid ändå att umgås med familjen och äta god mat. I fredags blev det världens godaste grillade karré med rostad färskpotatis & ingefärs/limesås. Mums!

Sedan så har även jag förälskat mig i Twilight. Tänka sig. Har sett filmen två gånger i helgen och håller på att läsa andra boken. Filmen slutade ju som mitt i så jag var tvungen att veta ;p Andra filmen har inte premiär i Sverige förrän 20 november! Oj oj..

Idag var jag duktig och städade älsklingens bil, när jag ändå hade ledigt i min delade arbetstur. Pappa hjälpte mig med alla möjliga medel när jag skulle rengöra fälgarna. Nu känns det som att jag har syra på händerna. Hoppas jag inte är utan hud när jag vaknar upp imorrnbitti :p Sedan så lagade jag mat åt familjen också idag. Texaspanna är gott.

Efter jobbet tog jag och syster en långpromenad med hunden och pratade en massa. Hoppas att jag ibland kan vara en snäll storasyster, och eventuellt ge några bra råd. Jag har ju ändå levat i hela 2,5 år längre?! Haha..

Imorgon jobbar jag kväll. Skönt med sovmorgon. Ska ligga kvar i sängen och läsa ett tag tror jag allt ;)





Oh and I'm Waiting, I'm Dying, I'm Wanting and Needing



Tre veckor kvar nu tills kärleken kommer hit. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0