Fina Robin

Säg hej till vårt söta lilla underverk! Som fortfarande är lika pigg och glad. Gapar efter mat, kraxar lite och somnar i vår hand. Vi ser dunen bytas ut mot fjädrar. Helt fantastiskt! :D



Jag har jobbat kväll idag. Åt palt till middag hos farmor, mums! Tobias har tråkigt nog lämnat mig för att umgås med sin familj i Storuman. Får se ifall jag orkar pallra mig dit imorrn då jag är ledig. Känner mig lite krasslig, antagligen på grund av den senaste tidens sömnbrist. Trångt, varmt, ljust, och så en liten fågel som gastar efter mat stup i kvarten. Det ger mig väl inga större förutsättningar för en god natts sömn. Men jag ska försöka ta igen sömnen de här lediga dagarna iaf..

Förresten så var jag ju på tjejparty i lördags med brudarna härifrån byn. Riktigt trevligt var det! Sköna samtal, gott fika och så fick jag testa Rock Band! Woho, det bara måste vi införskaffa! Borde väl bli billigare nu i och med att det ska komma en uppföljare.. Jag satt hur som helst och trummade i timmar ;) Och så fick vi kläder dessutom, tack för dem. En sån fest måste vi definitivt ha igen! Snart! ;D




Till du vet vem du är:
Det är bara att bryta ihop och komma igen. You can do it! Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0