Längtan

Längtar tills imorrn kl 12 då jag har skrivit tentan och är ledig i nästan tre hela dagar! Ska bli så skönt att bara slappa en helg utan att ha dåligt samvete för att jag inte pluggar. För om jag ska vara ärlig har det varit alldeles för lite sånt sen skolan började. Men efter helgen SKA jag bättra mig! Efter att ha läst sju timmar i sträck på skolan idag var det skönt komma hem och se lite kvalitets-tv: först HK medan vi åt min favoriträtt, nämligen stuvade makaroner :) Vilket följdes av How I met your mother, Unga mödrar, Joey och Vänner. Riktigt bra!

Idag fick jag också en ny bekantskap. Vår granne Knarktantens nya vän, som tycker om mina blå skor och tycker att min hund är fin, istället för att vara livrädd för honom. Som har rosa läppglans istället för knallgrön ögonskugga. Jag gillar redan henne bättre än Knarktanten.. 
 
Nåja, ska försöka föra över lite fakta om centrala nervsystemet från elektriska impulser mellan neuronen (aka korttidsminnet) till förändringar i proteinsyntesen (aka långtidsminnet). Korttidsminnet räcker in fact bara några timmar. Sedan väntar sängen!

Kickan, den här är till dig ;) ursäkta suddet bara..

Kommentarer
Postat av: Kickan

Waaow! :D Va fint ! ^^

jag vill också flytta , jag är lite avis :P

2009-01-23 @ 22:00:41
URL: http://xsvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0