Check it out!!

En artikel om min gamla Kung Fu-klubb som jag tränade med under gymnasiet då jag bodde i Umeå. Riktigt kul att se att de lever och frodas! Min gamla sifu Mattias är i form som vanligt :) Lyssna på den söta ungen i slutet: Varför tränar du här? - Eeeh. Jag vet riktigt inte. Jag vet inte varför min mamma sa att jag skulle börja här? Hur länge har du tränat? - Eeh. Jag tror jag har tränat nåågra år, eller några dagar, eller nånting sånt!

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=98705&a=1416907&lid=senasteNytt_787129&lpos=rubrik_1416907

Jag vet att det finns en (rätt sorts) Kung Fu klubb även här i Uppsala. Tror jag ska höra med Dai Sihing Ove vad dom har för grupper och vad terminsavgiften är. Skulle vara huur kul som helst, har inte glömt hur oerhört bra den träningen fick mig att må. Skulle behöva en lagom dos lycko-endorfiner två-tre gånger i veckan för att orka med skolan. Få se vad som händer!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0