Glad idag!

Ja det är jag!

I veckan har jag pluggat lagom mycket, hängt med bra på de flesta föreläsningarna och haft tid för hunden ändå! Det blir så mycket bättre när vi får några kortare dagar helt enkelt.

Igårkväll var vi ute på gården, Tobias körde oss pga missödena som blev förra veckan när vi skulle köra själva :p Familjen hade gäster så vi fick klara oss helt själva för första gången men det gick faktiskt bra ändå! Tur att alla djuren där är så otroligt snälla iaf, dom sköter sig även om vi gör misstag ;) Det gick bra att rida också, skrittar än så länge bara med Jennifer eftersom hon är väldigt pigg, men hennes fina sidor har kommit fram mer och mer: lyhörd, böjlig och har viljan att göra rätt. Så det blir nog bra till slut det här!

Nu ska jag snart iväg och bowla med SocP-gänget. Efter det blir det tacobuffé, mums! Funderar på att åka förbi mormor på vägen hem och överraska henne. Vill inte vänta ända tills lördag innan jag får träffa henne :p

Sist men inte minst så har jag fått höra att våra fina Umeå-vänner ska komma och hälsa på oss snart! Det ska bli så kul, och passar perfekt nu när jag har sån hemlängtan. Hoppas vovven är med också, Epoxy skulle gärna vilja träffa sin kompis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0