Första dagen, andra året

Nu har skolan börjat, det andra året av 5,5 år på veterinärprogrammet! :D Jag kan nu stolt titulera mig "senioramöba" och skratta åt de små amöborna som stryker runt på området. Skräcken lyser i deras blickar. Moahaha!

Dagen är dock långtifrån slut. Är hemma på snabbvisit innan jag ska tillbaka till kåren och äta faddermiddag. För nu ska jag få en egen liten amöba att faddra åt. Ska bli SÅ kul att se dem allihopa! ;)

Även om jag bara är hemma en snabbis har jag hunnit städa lägenheten och satt in en fläskpannkaka i ugnen. Tänkte att älskling ska trivas här hemma än fast han måste vara själv. Och så hoppas jag att han kanske kan vara så gullig och hämta mig ;) Igårkväll var jag också oerhört duktig, vi var och hämtade mina blommor hos moster och farbror. Innan jag ställde tillbaka dem, så putsade jag fönsterna! Plus att jag duschade och trimmade alla blommorna med. Mäkta imponerad över min insats! :)

Nä nu ska jag skynda mig in i duschen, så jag hinner göra mig i ordning innan middagen. 18 dk. Ni får höra sen hur de går, är det inte spännande så säg?! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0