Bönesvar

Jag bad en bön imorse: "Ge mig inga muskler, ge mig något jag kan, som hästtarmar."
Konstig bön, javisst, men den som ber skall ju få. Gissa OM jag fick! Aldrig har jag väl varit så glad över att se ett bord fyllt med hästtarmar!

Jag klarade den muntliga tentamen! :D

Detta trots att jag låg och vred mig i magont hela dagen igår och vaknade inatt av att ryggen värkte. Kunde inte somna förrän jag har värmt vetepåsen och lagt mig på den. Tack T:s farmor för den julklappen! ;) Idag har jag fortfarande ont i ryggen och magen. Undrar så vad det kan vara...

Men nu känns allt ändå mycket bättre! Jag SKA klara den där omtentan. Ikväll ska jag faktiskt unna mig en ledig kväll, men imorgon ska jag börja läsa. God middag kan jag lova att det blir ikväll iaf :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket för erbjudandet! Jag ska ha er i åtanke om jag behöver hjälp någon fler gång, men nu löste det sig rätt smidigt denna gång! Stannar du i Uppsala i sommar?

2009-04-15 @ 18:00:14
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Linnea och Filip

Skönt att du klarade av tentan! Allt bra annars då? Var ett tag sedan du skrev här i bloggen... kram

2009-04-15 @ 18:11:44
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt, nu kan du pusta ut om så bara för en dag! Det går ju dessutom mot slutet av läsåret och vårsolen lyser. En underbar tid!!

2009-04-15 @ 22:00:29
Postat av: lillasyster

Hm, mitt namn står däruppe men gissar att det är mamma som skrev det.. eller så är det väl nån annan malin helt enkelt:)

skönt att du klarade tentan! kram:)

2009-04-19 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0